Pneumat System Spółka z o.o.,
której największym atutem są:
-
Pracownicy – przyjazna atmosfera, wsparcie i współpraca
-
Stabilizacja – firma o ugruntowanej pozycji na rynku – powyżej 40 lat doświadczenia i ponad 160 pracowników
-
Rzetelność – wywiązywanie się z obowiązków względem Naszych Pracowników
-
Wsparcie – szkolenia rozwojowe na każdym etapie pracy
-
Rozwój – możliwość doskonalenia umiejętności i zdobywania kolejnych szczebli w karierze zawodowej
-
Profesjonalnie przygotowane stanowiska pracy – dbałość o ergonomię, strefa wypoczynku, wszelkie niezbędne narzędzia ułatwiające wykonywanie powierzonych zadań
Specjalista ds. IT
na którego zakres obowiązków służbowych składają się:
-
Utrzymanie, rozwój i rozwiązywanie problemów w aplikacji Dynamics 365 Sales,
-
Współpraca z partnerem biznesowym odpowiedzialnym za system CRM,
-
Koordynowanie zgłoszeń na platformie ticketowej, ustalanie priorytetów, komunikacja z użytkownikami,
-
Współpraca z działem handlowym nad poprawnością przebiegu procesów biznesowych,
-
Testy nowych rozwiązań i funkcjonalności w systemach CRM i ERP,
-
Dbanie o ciągłość integracji pomiędzy systemami ERP i CRM,
-
Konfiguracja użytkowników w Office 365, Dynamics i Navision,
-
Wsparcie użytkowników w ramach II linii Helpdesk,
-
Okazjonalne przygotowanie sprzętu IT dla pracowników,
-
Utrzymanie dobrych relacji z operatorami – kontakt odnośnie ofert na Internet, telefonię stacjonarną i komórkową,
-
Prowadzenie dokumentacji, tworzenie instrukcji, szkolenie użytkowników.
Przede wszystkim chęci!
Ponadto od kandydatów oczekujemy:
-
Minimum 2 letnie doświadczenie jako pracownik I linii wsparcia,
-
Wykształcenie techniczne,
-
Bardzo dobra znajomość: (Microsoft 365, Pakiet Office, Windows 10),
-
Dobra znajomość: (Microsoft Dynamics 365 Sales lub innego systemu CRM),
-
Podstawowa znajomość: (Zagadnień sieciowych: WiFi, LAN, TCP/IP, DHCP, DNS, Sprzętu IT: laptopy, drukarki, monitory, skanery),
-
Język angielski pozwalający na swobodne czytanie dokumentacji technicznej,
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Chęć rozwoju, komunikatywność, odpowiedzialność.
-
Znajomość (3CX, Eset, Rozwiązań MDM, Exchange, AD, GPO),
-
Wykształcenie wyższe techniczne,
-
Język angielski pozwalający na swobodną komunikację w mowie i piśmie.
Spełniasz wymienione cechy? – zaaplikuj!
-
zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
-
dużą samodzielność w działaniu,
-
możliwość rozwoju zawodowego,
-
bogaty pakiet socjalny: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dostęp do opieki medycznej,
-
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
-
przyjazną atmosferę oraz dobre warunki pracy,
-
program poleceń pracowniczych,
-
odpowiedzialną i ciekawą pracę.