Specjalista ds. IT - Dolnośląskie (Wrocław)

Miejsce pracy
Nr ref
Specjalista ds. IT - Wrocław
Forma zatrudnienia
Twoja następna firma to

Pneumat System Spółka z o.o.,
której największym atutem są:

  • Pracownicy – przyjazna atmosfera, wsparcie i współpraca

  • Stabilizacja – firma o ugruntowanej pozycji na rynku – powyżej 40 lat doświadczenia i ponad 160 pracowników

  • Rzetelność – wywiązywanie się z obowiązków względem Naszych Pracowników

  • Wsparcie – szkolenia rozwojowe na każdym etapie pracy

  • Rozwój – możliwość doskonalenia umiejętności i zdobywania kolejnych szczebli w karierze zawodowej

  • Profesjonalnie przygotowane stanowiska pracy – dbałość o ergonomię, strefa wypoczynku, wszelkie niezbędne narzędzia ułatwiające wykonywanie powierzonych zadań

Twoje następne stanowisko to

Specjalista ds. IT

na którego zakres obowiązków służbowych składają się:

  • Utrzymanie, rozwój i rozwiązywanie problemów w aplikacji Dynamics 365 Sales,

  • Współpraca z partnerem biznesowym odpowiedzialnym za system CRM,

  • Koordynowanie zgłoszeń na platformie ticketowej, ustalanie priorytetów, komunikacja z użytkownikami,

  • Współpraca z działem handlowym nad poprawnością przebiegu procesów biznesowych,

  • Testy nowych rozwiązań i funkcjonalności w systemach CRM i ERP,

  • Dbanie o ciągłość integracji pomiędzy systemami ERP i CRM,

  • Konfiguracja użytkowników w Office 365, Dynamics i Navision,

  • Wsparcie użytkowników w ramach II linii Helpdesk,

  • Okazjonalne przygotowanie sprzętu IT dla pracowników,

  • Utrzymanie dobrych relacji z operatorami – kontakt odnośnie ofert na Internet, telefonię stacjonarną i komórkową,

  • Prowadzenie dokumentacji, tworzenie instrukcji, szkolenie użytkowników.

Czego potrzebujesz, aby do nas dołączyć?

Przede wszystkim chęci!
Ponadto od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie jako pracownik I linii wsparcia,

  • Wykształcenie techniczne,

  • Bardzo dobra znajomość: (Microsoft 365, Pakiet Office, Windows 10),

  • Dobra znajomość: (Microsoft Dynamics 365 Sales lub innego systemu CRM),

  • Podstawowa znajomość: (Zagadnień sieciowych: WiFi, LAN, TCP/IP, DHCP, DNS, Sprzętu IT: laptopy, drukarki, monitory, skanery),

  • Język angielski pozwalający na swobodne czytanie dokumentacji technicznej,

  • Prawo jazdy kat. B,

  • Chęć rozwoju, komunikatywność, odpowiedzialność.

Mile widziane są
  • Znajomość (3CX, Eset, Rozwiązań MDM, Exchange, AD, GPO),

  • Wykształcenie wyższe techniczne,

  • Język angielski pozwalający na swobodną komunikację w mowie i piśmie.

Spełniasz wymienione cechy? – zaaplikuj!

Twój zysk

 

  • zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,

  • dużą samodzielność w działaniu,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • bogaty pakiet socjalny: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dostęp do opieki medycznej,

  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,

  • przyjazną atmosferę oraz dobre warunki pracy,

  • program poleceń pracowniczych,

  • odpowiedzialną i ciekawą pracę.

Aplikuj do nas

Upload requirements
Zgody