Pneumat System Spółka z o.o.,
której największym atutem są:
-
Pracownicy – przyjazna atmosfera, wsparcie i współpraca
-
Stabilizacja – firma o ugruntowanej pozycji na rynku – 42 lat doświadczenia, ponad 160 pracowników
-
Rzetelność – wywiązywanie się z obowiązków względem Naszych Pracowników
-
Wsparcie – szkolenia rozwojowe na każdym etapie pracy
-
Rozwój – możliwość doskonalenia umiejętności i zdobywania kolejnych szczebli w Karierze Zawodowej
-
Dbałość o bezpieczeństwo oraz komfort pracy każdego z Naszych pracowników
Młodszy / Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce,
na którego zakres obowiązków służbowych składają się:
-
Obsługa klienta sklepu internetowego
-
Koordynowanie zamówień internetowych,
-
Obsługa zamówień internetowych w systemie ERP,
-
Tworzenie ofert i zamówień w systemie ERP dla klientów,
-
Bezpośredni kontakt z klientem, w tym aktywizacja klientów w ramach B2B,
-
Koordynacja zamówień dystrybutorów firmy (Czechy, Ukraina),
-
Testowanie nowych i istniejących funkcjonalności na stronie internetowej,
Przede wszystkim chęci!
Ponadto od kandydatów oczekujemy:
-
Znajomości mechanizmów działania sklepów internetowych,
-
Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji,
-
Doświadczenie w sprzedaży internetowej,
-
Umiejętności nawiązywania kontaktów biznesowych, dynamika, entuzjazm,
-
Samodzielności, asertywności,
-
Bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
-
Znajomosc j. angielskiego - mile widziana
-
Mile widziana znajomość systemów klasy ERP
Spełniasz wymienione cechy? – zaaplikuj!
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
Darmowy parking,
-
Praca w godzinach 8:00 - 16:00,
-
Rzetelnego i godnego zaufania pracodawcę,
-
Pakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych - technicznych oraz sprzedażowych,
-
Cykliczne wyjścia integracyjne dofinansowane przez pracodawcę,
-
Stałe podnoszenie własnych kompetencji zawodowych,
-
Dofinansowanie do Benefitów - karta MultiSport oraz prywatna opieka medyczna,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności).